<i><b>Nu taler jeg som personen Kim Schmidt, og ikke som crew-medlemmet k1lroy</i></b>
#1 jeg siger tak for din konstruktive kritik..
Synes bare du skal lade være med at brokke dig, jeg ved sgu da udemærket at det er noget pis det, der er sket - men sådan en artikel bliver jo ikke bare posted uden at nogen læser den, og ja - jeg har snakket med Lars (Lockheed), og ja - vi ville da begge have at det var bedre..
Men ser du - når man modtager et kort til test 4 dage før det skal sendes retur, så er der sgu ikke meget tid til at skrive sådan en test! Og når man så også har en producent prustende i nakken fordi produktet skal videre - så bliver det ikke meget nemmere.. Endvidere gør jeg (og alle andre i crew) dette ulønnet - så der skulle altså også være tid til andet de dage hvor kortet var hos mig..
Men hr. Larsen - du skal være velkommen til at skrive en mail til Lars så kan du måske komme med i crew og skrive nogle fantastiske tests/guides/artikler - i stedet for bare at stå og brokke dig over en service du desuden ikke betaler noget for, du kan til en hver tid bare klikke over til en anden HW side!
Beklager mit vredes udbrud..
<b> <i> På med crew hatten!! </b> </i>
Velkomme til siden, og ja - jeg skal nok lige stramme mig an næste gang, for det gik sgu ikke synderligt godt denne gang.. Men mon ikke det hjælper at have mere tid til testen.. Plejer desuden også at holde mig til produkter, der ikke kræver det vilde, da jeg ved at der findes mere kompetente mennesker i crew, som kan lave bedre tests end jeg..
Bare lige så du ved det - så er det ikke noget mod dig personligt - har bare fået nok..