-> #6
Det ved du selvfølgelig ikke.
Men jeg har kørt med 1Gb DDR i lang tid på mit Intel setup. Jeg skriver i #0: "Kan kun sige, at AMD'eren har en klar fordel m. 1Gb som mine Intel-setups ikke har haft." - hvilket skulle indikere at jeg har haft 1Gb Inte setups.
Har en kort overgang kørt m. 2x 512Mb DDR, men i længst tid med 4x 256Mb. Mit 1Gb setup var baseret på et MSI 875P. Oplevede ikke den store ydelse til 1GB'erens fordel, frem for mit 512Mb RD-setup.
Ved godt at det er min kæphest, men RD-har længe outperformet 1Gb RAM i "1Gb vs. 512Mb".
-> #7
Gaming, CAD osv.
-> #8
:f Du er simpelthen en nuserskattebasse :p
Ja. Ved det godt. Har aldrig været en bestemt fanboy (tro det eller ej). Har igennem tiderne ejet en del hardware. Bare aldrig et Intel og et AMD high-end setup på samme tid.
Jeg har siden 2000 haft både RD og DDR setups. Så det er ikke fordi at jeg har været DDR-ignorant, blot været meget glad for mit RD :)
Er da glædeligt overrasket over at AMD'eret v. "lave" settings, kan performe mit aldrende Intel/RD-setup ud. Det er jo også nogle klasser over, men alligevel.
Har pga. mit softwarebrug, aldrig haft brug for en AMD. Intel'en har været AMD'eren overlegen, indtil de seneste år. Men AMD'eren har hentet gevaldigt ind.