Det ser okay ud... Dog vil jeg styre langt uden om Maxtor harddiske! og i stedet vælge en Seagate, da den er MEGET mere stabil. Vil også vælge et par OCZ ram hvis den skal clockes? Men ellers ser det fint ud
Eller måske nogle hitachi harddiske, bundkortet ville jeg springe over da det er meget begrænset med hvad det kan overclocke... DFI eller Abit er langt at foretrække...
#1 >>> Den skal måske clockes, fra 3200+ til en 3800+ cirka. Ved ik' rigtigt med harddisken - personligt har jeg ikke haft andet end god erfaring med Maxtor harddiske så jeg kan kun anbefale dem.
#2 >>> Hitachi endda? Jamen dog. Kigger lige på nogle DFI & Abit kort så.
DFI n4 ultra D eller DR. Så skal du nok nå et solidt overclock! Grunden til at jeg ikke vil vælge maxtor er at de bliver for varme, larmer for meget og generelt er for ustabile. Så derfor vil jeg vælge Seagate da de er meget stabile
#5 PCIe er jo ikke kun til 2 gfx.. Men regner du med at opgradere til SLI senere? For så er det ikke sikkert du kan modde et DFI ultra-D til længere, de skulle ha lavet et eller andet der blokere, ved dog ike omdet virker..
min maxtor diske siger intet, og er ej heller varme... så dem kan jeg da kun sige god for.. dog kan der lige indskydes at hitachi laver ekstremt lækre diske, så de er i høj grad værd at overveje