#17 Nu er der så lige det lille problem med mig, at jeg aldrig har haft et intel sys... :p ;)
Men ville da være frisk på at hjælpe Sioux med at lave en samlet AMD64 guide...
Vil da samtidig give #20 ret... En generel guide er såmænd bare 3-4 nemme trin, men mange nyere "forsøgskaniner" er jo så utålmodiged, at de ikke vil prøve sig frem, og derfor straks spørger "hvad kan mit system klare?"
Så selv om vi ligger verdens mest komplette guide på forsiden, vil der stadig være folk der spørger om råd, for vi kan jo ikke forklare, hvorfor alle fejl opstår.. Så ville vi ikke være færdige med den guide om 1 år... Så en opdatering af den gamle guide, med alle nye udtryk, og evt. en side til hver af Intel og AMD, og, hvis eksempelvis red_martians ville lave den, en guide til OC af GFX...
Så ville vi da bestemt være mere end på rette spor... Selv om vi nok ville ende med et forum fyldt med spørgsmål som "Hvorfor kan min CPU ikke oc lige så meget som andre af samme mærke?", lige meget om vi skriver om steppings osv....
De vil jo ikke kunne forstå, at selv om de følger guiden til punkt og prikke, så kan de ikke oc de 100mHz som andre andre med samme sys kan... Der vil altid være spørgsmål af den art, så helt tom bliver forummet nok ikke :00 :p
mVH.
Toke :)