Hver for sig er det da nogle lækre produkter, men jeg ville nu ikke sætte dem i den samme computer.
Du skriver ikke om du vil overclocke din computer, men det regner jeg med at du vil. ;)
1) Du har et SLI bundkort, men vælger et grafikkort som ikke understøtter SLI, så enten ville jeg skifte til et nVidia grafikkort der understøtter SLI, eller også ville jeg skifte til et Nforce4 Ultra bundkort og spare nogle penge der.
2) Hvis man vil overclocke er der i kun en producent der leverer ordentlige bundkort for tiden... DFI...
3) Jeg ville vælge nogle ram med TCCD chips, meget bedre til at overclocke med Nforce3/4. Du kan finde adskillige tråde her på forummet om TCCD ram hvis ikke du ved hvilke du skal have.
4) HD er en smagssag, jeg har fået at vide at Hitachi DeskStar 7K400 skulle være mere støjsvag end Seagate og næsten lige så hurtig som Raptor, men jeg ved ikke om det passer...
5) Hvis man kan li´ designet på Stacker kabinettet er det er dejligt kabinet, masser af plads...
6) Jeg ville vælge en OCZ PSU, den kan bedre klare belastningen fra et godt overclocket system.