Tænker på hvorfor du ikke bare vælger et godt fra EDBpriser... Hvis der hersker meget tvivl omkring dit forespurgte kort. Har dette kort noget specielt som ikke de andre har? ;)
Jeg har lige set på det som dolese1 #6 snakker om - og det virker som et nice kort. Men ellers de fleste tvkort med mpeg2 dekoder og alle de forskellige udgange er efterhånden standard... :i
Så ville jeg være i din situation havde jeg nok valgt et med gode anmeldelser - der er en del Goood'e tvkort på markedet. Men hva prisleje snakker vi i?
#6: Det nytter alligevel ikke så meget at det er et frekvensområde som ligger indenfor det som DR har valgt. Det som er det vigtige er om den chip der sidder på kortet er kompatibelt med PALkodning.
Dog vil jeg så lige tilføje at jeg for omkring 5 år siden købte et tvkort i bilka (tror nok det var der). Kortet havde under installationen mulighed for at brugeren kunne vælge hvilket kodningssystem hans antenne var underlagt. Der var alt fra Secam til NTSC og forskellige PALstandarder.
Så jeg tror bare det er good luck med det kort der.. du har vel 14 dages fortrydelsesret??
Ved godt det var en rodet smørre.. men håber du finder tråd i det. :)