Jeg skal bruge lidt ekstra ram, men er usikker på hvorvidt Winbond BH-5 ram arbejder godt sammen med en AMD64 sokkel 754? Så vidt jeg har forstået er de AMD 64 lidt kræsne hvad angår ram?
Jeg har et Soltek Nforce3 250GB bundkort der kører som en drøm med Winbond CH-5 chips, men der er stort set ikke nogen prisforskel på nye ram med BH-5 og CH-5 chips, men er BH-5 chips ikke dem der kan nå højest i FSB ved lav volt ( kan max give 2.8 volt med mit bundkort)?
Kunne i ikke skrive jeres erfaringer med BH-5 og AMD64? --
jeg har lige solgt mine bh5 ram som jeg kørte upåklageligt sammen med min socket 939 winnie
du tager lidt fejl angående bh5 og høj fsb ved lav volt.
bh5 kører meget lave timmings, ved min. 2,8V 2-2-2-5 og 220 mhz kørte mine ved 2.8V
bh5 kan tilgengæld clocke meget højt ved meget lave timmings hvis du giver dem mere strøm der er folk der har haft dem oppe på 270-280 mhz ved 2-2-2-5 og ca. 3.6-3.8 V
Jepsen, dog er det lidt optimistisk :) - 260-270 er nok mere inde for rækkevidde, men er ved høje vcores... Mener dog at ved over 3,6v opfører de sig lidt underligt ;)
#2 det er ik det jeg har hoert, de begyder foerst rigtig at ta fat ved de 3.6v. BH5 chippen er jo ratede til 3.4v mener jeg! eller er det 3.2v anyways... jeg har set folk der har givet dem taet ved 4v uden at de doede
#6 Ikke mht. hvornår de dør men at de begynder at levere dårligere i diverse tests og muligvis bliver ustabile . Kan godt være det først er ved 3,8 - men mener det er ved 3,6 :P - ved det dog ikke 100% som du nok kan se :P