#15 > Hehe, jeg har sindssygt travlt på arbejdet lige pt, så jeg har slet ikke haft tid til at sætte mig ordentligt ind i bios'en på den her shuttle, men jo jeg ville ha' det meget bedre hvis det var MIG der bestemte for mange Mhz den skaldede cpu skulle køre med... :e
Jeg mener at have læst et eller andet inde på Xtremesystems Intel forummet om indstillingerne på det bundkort du har for at løse problemet med multiplier/volt.
Hvormange V får din cpu som standard? Min ligger på ca. 1.184-1.200V i cpu-z idle eller lavt load, hvad enten den clocker ned på 2800 eller kører med 3200 (+70/-30 LOL), og så stiger den til 1.280V under full load. Helt anderledes end mine "gamle" P4 cpu'er må jeg sige. Jeg kan heller ikke greje hvad default Vcore er på den, for det står ikke på cpu'en så vist jeg kan se og på pakken står der 1.4V max.... og det er den aldrig i nærheden af. Nå, jeg har ferie i næste uge så må jeg se på den.
Har også fået et soclet 775 kit hjem til Mach'en, men der skal en lidt heftigere sag i den til sin tid.... ;)