Overclocker
Tilføjet:
07-04-2005 19:17:10
Svar/Indlæg:
290/25
I dag kommer jeg hjem fra skole..
I postkassen finder jeg en seddel fra postdanmark om at jeg kan hente min bestilte pakke fra compumail, på postkontoret..
Jeg kommer hjem, åbner og glæder mig rigtig over mit nye bundbræt, men tænker samtidig at der garanteret mangler et eller andet, eller at jeg får det ødelagt efter et par timer, da der som regel altid sker mig dårlige ting! -nå! Det tænker jeg så ikke videre på, og pakker det ud og fryder mig igen over det lækre bundbræt! :00
Jeg begynder at montere min CPU ( winnie 3200+ 0444 XPLW), min Zalman cnps7700-cu, og derefter min Gskill ram.. Så er jeg jo sådan set parrat til at proppe det i mit kabi, men vil så lige tjekke det billede, der følger med i pakken, som viser hvad der er på bundkortet...
DÉR ligger jeg så først mærke til at det egentlig ser lidt underlig ud.. Det ser satme ud som om der mangler en Chip! Jeg sammenligner så med billedet, og kommer frem til ( jeg citere lige hvad jeg sagde/råbte ): "FUUUUUCCCKK!!!!" Det var såmænd min 'Silicon Imagine' (Sil 3114) SATA Raid chip som manglede..
- Jeg må erkende at jeg faktisk ikke ærger mig så meget da jeg egentlig havde forventet det pga. min typiske uheldighed; Hvis jeg f.eks. tror at der ikke er noget i vejen med mit bundbræt, er der altid som regel noget, hvorimod hvis jeg tænker det omvendte, er der sgu aldrig en skid i vejen ( det gjorde jeg f.eks. med min psu :e - og den virker! )... Nå... Ja den var værere! Endvidere finder jeg så også ud af at der mangler følgende SATA porte: 5, 6, 7, 8... Derefter gad jeg sgu faktisk ikke at finde flere mangler, da det jo skal byttes..
efterfølgende har jeg taget kontakt til CompuMail, og DFI får at høre om de kan gøre noget ved sagen... ( jeg kunne jo være heldig at få en eller anden trøste ting af DFI, hvis jeg lyder rasende nok - men det sker nok ikke ) :)
anywayz..
jeg tænkte om der er andre der har været uheldige, som mig, at få samme bræt som også mangler komponenter?