Boot problem.

Diverse d.  07. april. 2005, skrevet af Nagash
Vist: 185 gange.

Nagash

Overclocker
Tilføjet:
07-04-2005 21:37:51
Svar/Indlæg:
16/9
HEj med jer.

Min dejlige pc er dum!

Athlon64 3200+|Dane-elec 512mb pc3200|Abit KV8 Pro v.1.1|Radeon 9600PRO 256mb. win XP sp2

De sidste par uger har jeg været plaget af min pc pludseligt har lavet nogle reeboots. De kunne komme mens den var ved at starte op, eller bare lige når den havde stået et par timer eller dage.
Men nu, mens jeg lige lavede en virusskan, genstartede den og blev stående i boot skærm. mærkeligt tænkte man jo, og trykkede reset. hvad sker der! den kommer lige langt igen, og nu har jeg haft alt ude af den og inde igen. Og jeg kan ikke engang komme ind i bios.

Mine små blå øjne ville stråle af lykke hvis der var en der havde en ide hvad der kunne være sket, jeg har mine bange anelser.

på forhånd tak Michael

Seraph

Elitebruger
Tilføjet:
07-04-2005 23:36:49
Svar/Indlæg:
624/55
Du kan hvis du ikke allerede har prøvet, resette bios eller evt tage bios batt ud det har hjulpet med nogle bootproblemer.

Du kan evt tage alt ud af kabinettet og sætte mobo på en antistatisk pose eller lign og sætte cpu/ram/grafikkort/psu og prøve at boote den. og derefter så tilslutte en del ad gangen

Men hvorfor den booter ved jeg sq da ik lige hehe, men held og lykke

NielsPeter

Elitebruger
Tilføjet:
08-04-2005 08:58:42
Svar/Indlæg:
247/42
Hvis du er rigtig uheldig kan dit hardware ha' taget skade af statisk elektricitet, det er ikke altid at det står helt af med det samme. Nogle gange giver det periodiske fejl der udvikler sig til at det ikke virker længere overhovedet men håber ikke for dig at det er det.

Nagash

Overclocker
Tilføjet:
08-04-2005 17:47:49
Svar/Indlæg:
16/9
Hej jo, jeg har prøvet at resette biosen uden held, og har også haft den ude og teste. Jeg har heldigvis stadig garenti på den så i dag røg den lige retur.

eller tak for svarene