Er der andre end mig der synes det er totalt grineren med de processor navne de har givet dem? Respekt til AMD drengene de har dælme en fed humor... :e :e :e
Jamen altså.. Vi skal jo have dem til desktop-brug.. Vi ka da ik bruge server-cpu'erne til noget.. desuden mener jeg da også at Opteron er socket 940 ??
GI MIG DUAL CORE S939 ( og et bræt, og nogle onde ram )
#7 la mig nu se... hmm Mobo tjek... ram hmm tjek... gfx hmm tjek(ku bare godt bruge et mere :p) = jeg mangler bare de satans dual cored A64 939 cpu´er... og gerne noget 35/3800+ aktigt på 2.2-2.4ghz med dual core... hehe
#8 du mangler jo så bare 2*1 eller 2*2giga ECC-reg ram + en denmark på 2.0-2.4ghz og så er du godt kørende... hehe eller eventyelt et af de nye NF4 SLi opteron bundkort så du kan køre 2*16x pci-e 6800Ultra + en denmark eller 2 af 8xx´serien. :p
ø27 > Fordi jeg havde 1 GB Ballistix PC3200 ram liggende som ingen ville give en tilnærmelsesvis ok pris for, dem kunne jeg lige så godt bruge selv så.
Det er meget muligt at AMD kommer med den ondeste Dual core cpu. Men folk skal lige huske at for at kunne udnytte dual core cpu'er så skal en application være skrevet til det, dvs at en f.eks. windows skal være designet til at kunne bruge dual core cpu'er, og det er der så vidt jeg ved ikke nogen der er endnu.. men ret mig endelig hvis jeg tager fejl.
#17 Derfor understøttes Intel's HT heller ikke af alt ;)
#18 Ja det ville være rart. Så kunne ældre applikationer også nyde godt af det. Specielt fordi der er et gammelt spil som jeg elsker overalt på jorden, som jeg gerne ville have til at køre dobbelt så godt. :l
ø27 > Det er jeg ikke sikker på, men jeg kører da i alt fald 225 Mhz fsb helt uden problemer, både i memtest, prime, superpi og diverse 3d bench/spil, også selv om jeg ikke kan finde nogen pci/pci-e clock lås nogen steder.