vil det futte noget af?

Diverse d.  08. april. 2005, skrevet af guldknap
Vist: 187 gange.

guldknap

Superbruger
Tilføjet:
08-04-2005 17:36:02
Svar/Indlæg:
57/15
Ved godt det er en ringe overskrift men jeg kan ikke finde på noget bedre!

Jeg er i gang med at lave et "kabinet" af træ og jeg er stødt på nogle problemer.
Jeg har slagtet en meget gammel pc og taget det stykke metal ud, der blev brugt til at montere bundkortet på. Det var dog af så gammel standard at de der bronze farvede mellemrumssjovere ikke passede med hullerne i et microatx bundkort. Så derfor har jeg fjernet gevindet og i stedet limet det på pladen med superlim.
Jeg frygter dog lidt at det vil brænde bundkortet af, men jeg aner ærlig talt ikke en skid om det så hvis det var noget der kunne fortælle mig om det betyder noget vil det være superb!
Jeg har ingen erfaring på det her område, så hvis i tror der vil være andre forhindringer i projektet, skal i være velkommen til at kommentere.

Polarfar

Senior Skribent
Tilføjet:
08-04-2005 18:11:01
Svar/Indlæg:
2309/846
altså du har skåret gevindet af de små afstandsstykker, og så limet dem på en træplade - det skulle der ikke ske noget ved.
Du er meget langt fra temperaturer der skulle kunne antænde noget i en PC - med mindre du laver et verdenrekordførsøg på din CPU :e

Så længe du ikke limer mobo direkte ned på træpladen - men det er mere af hensyn til ventilation end brandfare.

guldknap

Superbruger
Tilføjet:
08-04-2005 18:24:45
Svar/Indlæg:
57/15
havde faktisk limet dem på en metalplade og ville så montere den på træ'et. Men hvis jeg bare kan sætte de afstandsstykket direkte i træet er det jo MEGET bedre.
Har tænkt mig at køre gfx osv onboard og finde en cpu der ikke afgiver så meget varme. SÅ jeg ikke behøver så meget ventilation

Stamps

Elitebruger
Tilføjet:
08-04-2005 18:51:38
Svar/Indlæg:
4263/107
|Dante/Trægnomen/Søren Bonderøv har lavet et trækabby. :e

Evt. snak med ham :)