Hjælp til at finde chipsæt driver t

Diverse d.  09. april. 2005, skrevet af xzipet
Vist: 169 gange.

xzipet

Elitebruger
Tilføjet:
09-04-2005 18:36:18
Svar/Indlæg:
378/136
Hej gutter.

Da jeg har fået et Asus P5AD2-E Premium og da DEVIL_DK glemte at tage driver cden med da han var nede ved mig i Esbjerg. Shit happens.

Så jeg ville høre om der er nogen der kan fortælle mig eller give en link til, hvilken driver jeg skal bruge til mit chipsæt, har været inde på Asus hjemmeside og kikke, men synes der er rigtig mange forskellige driver så det forvirrer mig mere end det gavner.

Chipsæt: Intel 925XE ICH6R

på forhånd tak.

Xzipet

Tonnilerche

Elitebruger
Tilføjet:
09-04-2005 18:50:16
Svar/Indlæg:
6052/189
www.intel.com

"Support and downloads"

"Chipset"

Derfra burde du selv kunne =)

xzipet

Elitebruger
Tilføjet:
09-04-2005 18:55:41
Svar/Indlæg:
378/136
Tak for det.

Men kan det passe at den kun fylder 1,5 mb synes ikke det lyder af meget.

Xzipet

BlAzKoWiCz

Elitebruger
Tilføjet:
09-04-2005 18:57:45
Svar/Indlæg:
2732/41
Du har et Asus bundkort hvad gør du så?
du dobblet klikke på det blå E på dit skrive bord, så kommer der et vindue frem, og øverst i venstre hjørne står der
" Adress/Adresse " der skriver du på dit tastatur www.asus.com.tw ,

Så kommer der en side frem hvor du kan vælge hvilket land du kommer fra, da Danmark ikke er på listen kan du trykke på " Global " til venstre i midten, Så kommer du ind på Asus` hovede side, så hvis du kikker til venstre står der
" Keyword " hvilket betyder nøgleord/Stikord på Dansk,
" Produkt " er allerede markeret, og du ved hvad model nummeret på dit bundkort er så hvad gør du nu? du skriver
P5AD2-E og trykker " Go ", også kommer der billeder af to bundkort frem, dit hedder " Premium " så du trykker på øverst på det sorte bundkort,

Nu kan du så finde drivere, BIOS opdateringer og andre ting til netop det bundkort, men du leder efter bundkorts drivere, hvad gør du så? du tager fat i dit pegeredskab og flytte den hen til venstre hvor der står
" Download " ved farven Lilla der trykker du med den knap længst til venstre på musen også er du kommet ind på en side hvor du kan hente forskellige ting til dit bundkort, men du leder efter chipset drivere, hvad gør du så? du flytter pegeredskabet op på menuen hvor der står " Drivers " og dælme om det ikke er drivere til dit bundkort! ;)

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
09-04-2005 19:04:50
Svar/Indlæg:
10398/435
så er der dem af os som ikke bruger driver cder af princip.. ofte er der jo kommet nyere driver.. her søges driver cden lige frem :e

xzipet

Elitebruger
Tilføjet:
09-04-2005 19:08:44
Svar/Indlæg:
378/136
Ja, den er godt med dig. Men da jeg kun har kørt Nforce3 og Nforce4 den sidste tid, er jeg ikke så sikker på Intels chipsæt, da der er mange forskellige derinde.

Men nu skriver den at den mangler flg. fil usbehci, så hvor kan den findes?. har søgt på WinXP cden, men der synes jeg ikke den er.

xzipet

Wizard

Elitebruger
Tilføjet:
09-04-2005 22:45:10
Svar/Indlæg:
845/46