#0 Tror du ska regne med at de kommer her i sommer perioden altså at de første fabrikanter vil shippe der... dog ska du neppe regne med at de kommer til dk før ca 1-4 måneder efter at de første blir shipped ud .... :(
#5+ #4 nææ den tror jeg desværre ikke helt på .. ka i huske sidste års nye GFX kort.... de kunne faktisk købes i mange udlandske butikker fra august... og her i dk kom de først 1½-3-4 måneder senere alt efter hvilket kort man ville have... faktisk var X800XT serien utrolig svær at drive frem i dk... og 6800Ultra var også mangelvare i lille DK.... så jeg tror nok vi ser lidt alla det samme den her gang... Vi ska jo tænke på at de små er desværre dem som ikke satses så højt på igen ... fra de store firma´er... nok os derfor at pov satser så stort på dk .. de er jo neppe noget stort kraftfuldt firma... :p
Its all about wanting it ;) - Fik DFI nF4 Ultra-D før det overhovedet kom på pricewatch.com ! ;) - x850XT dagen før første butik på pricewatch.com officielt fik det hjem... Så det er om at søge selv... - Man får sq ikke det hele serveret..
#8 jeg taler selvf. dangerden :P - som i mine øjne er eneste rigtige vandkøling :P