Heysa. Jeg overvejer at købe et nyt grafikkort til min spand (resten kan ses i profilen), men ønsker ikke at ofre en bondegård.
Jeg har overvejet et 6600gt, da jeg har hørt det giver meget for pengene. Det må gerne være et der kan clockes ind i helvede, måke åbne nogle pipelines, flashe bios osv. (jeg er ikke den store gfx OC'er, så måske det ikke kan lade sige gøre).
Jeg har fundet en liste på edbpriser (http://edbpriser.dk/Listproduc... ), og dette er hvad det kan blive til, når det skal være AGP-port.
Galaxy'et er oc'et som standard.. det kan du læse mere om i linket fra #5. "This card's core is running at 525 MHz and it's memory at 1.05 GHz at default!" (normal er 500/900).
Desuden er Asus Extreme ED også godt oc'et.. (520/1100).
#6 Alle 6600GT'er kører pr. reference 500/1000... AGP-kortene kører 500/900, da nVidia har sparet på rammene pga. Brigde-chippen, der skal til at konvertere fra PCI-e native til AGP ;)
tja... har været i samme situation som dig for ca 1 måned siden... tænkte os på at anskaffe mig et 6600GT, meen da jeg så at ZITECH havde tilbud på det for 1695,- så slog jeg sq til DeR ;)
men det er først efter jeg har fået en P4 3.20 800fsb at det har sparket røv... er lige nu ved at hente CSS igennem steam så må vi da lgie få at se hvor meget performance boost jeg ahr fået af den lille opgradering ;)