"Vandkølingsmontør"

Vandkøling d.  11. april. 2005, skrevet af fiend
Vist: 369 gange.

fiend

Superbruger
Tilføjet:
11-04-2005 01:02:31
Svar/Indlæg:
120/26
Hejsa!

Grundet et mobo+cpu skifte, vil jeg gerne have lidt hjælp til at montere asetek waterchill på det nye bundkort jeg får hjem..
Mit vandkøling er kompatibelt med det nye bundkort, så det er ikke derfor :i
Grunden til at jeg lige indså jeg havde brug for hjælp, var simpelthen fordi jeg var igang med at rense sættet, og havde sat det til at køre for sig selv, da jeg så hvor mange lækager der egentlig var.. Jeg har self. rodet frem og tilbage med det, men synes jeg mangler lidt "professionel" hjælp :)

Så hvis der er en venlig person i midt/vest-jylland der kan overkomme en tur til Holstebro for at hjælpe en wasser-newb som mig, ville jeg blive meget meget glad :)

Som "betaling" kan vedkommende evt. få en gammel 64MB mp3-afspiller ( Mangler sikring til låget der holder batterierne inde, men spiller fint nok, hvis man lige fyrer lidt tape på (Kvitt- haves)) og eller en Ældre Codegen 300W meget lydløs psu :)

Det var lige hvad jeg kunne tilbyde:) Bare smid en PM, så snakker vi om det ;)

Stensgaard

Elitebruger
Tilføjet:
11-04-2005 01:25:59
Svar/Indlæg:
2620/327
Jeg har selv et Waterchill, og havde også lidt problemer i starten ved radiatoren - spændebåndene skal strammes ret hårdt, men det blev helt tæt, da jeg satte to spændebånd på i stedet for et.
Ved de andre studser, hvor slangen bare skal trykkes ned, skal du sørge for, at slangerne er skåret helt lige over, ellers giver det lækage.

Bonghjerne

Elitebruger
Tilføjet:
11-04-2005 06:52:11
Svar/Indlæg:
658/48
Hvor i landet ? (:

TBT

Superbruger
Tilføjet:
11-04-2005 07:26:40
Svar/Indlæg:
422/14

Eh, holstebro vestjylland, er der mig bekendt kun en af i DK :e

Hvad står der på de slanger fra asetek?

Fik nemlig nye slanger på et tidspunkt, og uanset havd jeg gjorde, så forblev de utætte.
Eneste løsning var at købe rigtige PU slanger, i stedet for de snotbløde slanger Asetek leverer.

fiend

Superbruger
Tilføjet:
11-04-2005 11:30:29
Svar/Indlæg:
120/26
Hej Alle!

Jeg bruger stadig de slanger som fulgte med til mit waterchill-sæt..

Dvs. de er lidt form-formet af de push-in-fittings der er i enderne på hver vandkølings-komponent, men har sat dem godt ind, så der burde da ikke være noget ?:(

#2 <B>Holstebro, midt/vest-jylland</B>.. ( Vibeke Nipper på Regionalnyheder hvis det siger dig noget :D )
Ellers ligger det ca. 25 minutter fra herning i tog..

kibidk

Elitebruger
Tilføjet:
11-04-2005 12:47:30
Svar/Indlæg:
722/35
Skal selv til at flikke noget vandkøling sammen og skal da gerne give en hånd med så du får dit op at køre. Og så bor jeg nemlig selv i Holstebro. ;)

Mvh
Kim