heeh jaja folk går helt amok :), har det sådan jeg ved sq ikke hvad vej det går, og der er sq ikke andre end AMD der helt 100% kan sige det, men jeg håber en dag at AMD og Intel er ligestore, jeg ønsker ikke AMD skal være størst, der skal vare noget at fighte for, men nu får vi se hvad fremtiden har at byde på, AMD kommer nok til at ha et forspring og hale mere og mere ind på intel et par år, kunne jeg forestille mig, jeg skal ikke kunne sige noget om fremtiden, men som det ser ud nu AMD har en über Desktop CPU, og en (forhåbentlig)dejlig Mobile på vej. Bærbar marked må AMD stadig kæmpe hårdt for deres penge men på desktop Markedet er det ikke ligefrem udviklingen i forhold til Intel de har travlt med, så sidder nogen nok og siger: Intel lancerede DDRII og PCI-EX16. rigtig nok, men stadig noget der først lige er kommet i sit fødestadie, og har stadig en del "børnesygdomme" og er slet ikke AGP og DDRI Overlegen når vi ser på ydelsen.... men ja det har heller ikke noget med CPU'en at gøre rigtig, Prescott er og bliver en fejl så vidt jeg kan se, og kan se flere og flere steder de andbefaler A64 i din desktop osv. det går bedre for AMD, og Intel kommer til at kunne mærke det i lang tid. jeg må indrømme, og så må i sige hvis det er dumt ment men jeg håber intel bliver ved med at lave prescotts indtil Intel og AMD står lige så må de gerne lave noget konkurrencedygtigt igen :), og mener ikke at P4 er så voldsomt skod, men når man ser det hele igennem så kan man vist ikke komme frem til ret meget andet end den er A64 underlegen, og det er der ikke noget at sige til, det er en "gammel" CPU, A64'eren er splinterny. det store argument mod mig bliver nok hvad med Multitasking og dekodning af MP3'ere og visse andre ting hvor du ser P4'eren har en fordel, vil gerne sige min mening om HT det er noget bras, de beskriver det som at kunne køre to app. "buttery smooth" det er noget fis, jeg har en Intel 3.0GHz derhjemme, jeg holder mig stadig til en APP af gangen, kan self godt multitaske men kan seriøst ikke se det er bedre end på min A64'er, men kan også være mig der bare ikke finde APP's der understøttet HTT.... troede bare ikke det var det der var meningen, at vi skal ha Software lavet til CPU'en, har det lidt sådan, de fordele CPU'en har skal kunne mærkes i alle dine programmer, hehe altså man er ikke sej når man kommer der: YES!!! jeg har en cpu der kan køre billedredigering og spil på en gang!....ja fedt der kun er 3 billedredigeringsprogrammer og 10 spil der vil være med til det, og de 8 af spillene er rigtig dårlige, og snart forældet, men aj ok det kommer jo self med tiden.... Dekodning ja når man sammenligner en 3200 med en 3.2GHz så er det godtnok P4'eren der føre, men har det lidt sådan de modelnumre AMD har 3200+ psv de er sq fine nok giver os en god ide om hvordan ydelsen ligger, men syns det skulle sammenligne W de bruger MAX, så er jetg ligeglad med varmen det er ngoenlunde det samme vel :D, men strømforbruget, jeg fatter ikke at de gør det vigtigere faktor når de tester, men er temmelig sikker på at hvis vi tar en PIV og en A64 med samme Strømforbrug hvem der så ligger øverst i 90% af de ting man kaster efter den...... jeg ligger ikke skjul på at, jeg er en såkaldt AMD-fanboy :P jeg startede med AMD og kommer nok også til at slutte med AMD :P, min eneste "fejl" var en bærbar jeg købte af min bror(3.0GHz)...køre fint ikke noget der, men ja det eneste jeg kan lide ved den er at det er en NW så jeg brænder ikke nalderne :D, ydelsen er slet ikke ligesom på min dejlige 3200+ :D,
damn! jeg er ikke vant til at skrive så meget, men det er også fordi det er om AMD, mit et og alt :P ej men jeg flamer self ikke Intel-drenge, det må de selv om, jeg har bare mine grunde til ikke at købe Intel, og kun Andbefale AMD idag(i desktop), men kan ikke se nogen grund til at ikke gå til A64 fra P4 ;)
p.s. håber det er til at læse, læste det lige igennem og havde ikke problemer :D, men ja har en tendens til at glemme tegnsætning... har ikke skrevet noget svinsk eller provokerende så hvis der er noget i opfatter på den måde må i lige pointere det, fordi jeg vil ikke irritere nogen :)