Hmm, ikke for at være pessimistisk, men jeg synes ærligt talt folk skal slå lidt koldt vand i blodet her - lad os nu lige se hvornår det rent faktisk er muligt at udnytte sådan en processor i sin computer derhjemme - og få ekstra ydelse ud af det. Det hjælper jo ikke meget, at man sidder med en cpu til 6000kr hvis ens bundkort ikke understøtter den - eller hvis operativsystemet ikke kan udnytte den - eller hvis der ikke lanceres drivere i tide, inden de næste super duper multicore cpuer lanceres "på markedet" - eller - eller o.s.v o.s.v .... ikk'! :00
Der er jo ikke noget ved det hvis det bare ender som på gfx-markedet hvor den ene model efter den anden lanceres, i øvrigt uden at den kan leveres til slutforbrugeren. Lars beskriver det vist meget godt i #29.
Og lad os nu lige se hvad kommende tests siger, det jeg har læst indtil videre giver jo ikke lige indtryk af at de kan udnyttes på den måde som mange folk herinde regner med.
Lad være med at fare ud og købe sådan en så snart de REELT kommer på markedet - hvis man køber en cpu til 6000+kr, så er det imo ret fornuftigt at vide hvad mankan forvente af dem, ellers tror jeg der er mange der bliver skuffede.