Jeg har haft min 4400LE opppe og køre 296 2,5:3:3:6 men det var med en bedre memorycontroller end den jeg har nu og det var stadigt memcontrolleren der sagde stop for legen :e jeg scorer 7.900 sisoft med 269 mhz (savner en bedre memcontroller) :00
Jeg kan godt se, at jeg SLET ikke kan komme op i nærheden af jeres hastigheder. Men nu kører jeg også på en lidt dårligere ydende platform.... Nforce2. Jeg synes dog ikke det er dårligt at køre 240 mhz (har prøvet 250 men der kom fejl i memtest86 x( )
Da jeg ikke har testet helt i bund har jeg nok ikke fundet den øvre grænse
Se i min profil for mere info (og stem evt nu i er der :e )
Iflg. hvad jeg har hørt burde det give et 10-15% boost.... However har jeg lært lidt mere tweaking, og burde derfor på fresh install blot med alm kunne få op mod 32000 - endvidere kan jeg presse knap 40 mhz mere ud af cpu under lidt koldere forhold.... Hvilket burde give 500 mere, altså 32500, måske lidt mindre :P - Et 10% boost fra det rykker mig op på 3250+32500 = 35750 marks.... :) - Dog tror jeg ikke selv på den, jubler helt sikkert hvis jeg rammer blot 33000 ;)
Mvh. 12k
PS: Beklager al' den OT herfra... Bare send PM hvis det er for meget, så sletter jeg den ;) #13, prøv at leg lidt mere med A64-tweaker... :)
#17 DFI´et clocker langt bedre med TCCD ram end Asus´et ... har jeg hørt... :p
Bare en skam at Micron chips ikke rykker så grumt igen på DFI´et... jeg har sågar alvorlige problemer ved over 250Mhz 1:1... :( har dog lidt på fornemmeren at det er min memcontroler der ikke vil mere der... :p
DEVIL_DK -> Der er problemer med DFI, men når den kører er der ingenting bedre end den ;) RAM kører meget bedre på DFI NF4 end på A8N, har jeg læst mig omkring ;)