Jeg har på det seneste oplevet at der bliver byttet om på indlæg. I en tråd med et par indlæg bliver rækkefølgen anderledes, og det kan godt blive forvirrende at læse.
Er rækkefølgen ikke bare anderledes fordi et upassende indlæg er blevet fjernet helt istedet for at teksten i indlægget bare er blevet redigeret (modificeret sprog af admin)... sådan har jeg i hvert fald oplevet det de gange at jeg har lagt mærke til at mine svar til et bestemt #x ikke har passet - har bare været rykket op med en eller to.
Ikke noget, jeg ville røre ved med en ildtang - men det kommer selvfølgelig an på, hvad den skal bruges til.
Stamps kom hurtigt efter i post #2: For langsom...
bechmann spurgte så i post #3: okay men hvad kan i så foreslå til den samme pris
OG SÅ GIK DET GALT...
palle prop besvarede så bechmann's post #3 i post #4: #3, hvad skal den bruges til? Det er jo alt afgørende for valget...
Dette svar der skulle være #4 blev pludselig til #1
palle prop opdager det mærkelige fænomen og skriver strak en ny post, der så skulle være post #5: Hvad skete der lige der? Min post blev lige pludselig nummer #1 i tråden????
LOL - der er vist et ur på serveren, der fucker rundt i det nu
Her går det så galt igen, og denne post ryger op som post #4 - dvs. palle prop laver to poster efter bechmann's spørgsmål, der af uransagelige årsager ender højere oppe i tråden end bechmann's post...