Overclocker
Tilføjet:
13-04-2005 14:21:19
Svar/Indlæg:
0/11005
Hejsa,
Jeg er nu godt og grundig træt af at rode med mit computer og mit grafikkort.
Jeg har et problem med mit ATI radeon 9600pro, jeg simpelthen ikke kan løse, lige meget hvad jeg gør og forsøger mig med.
Når jeg starter min computer, er det eneste der kommer på min fladskærm en boks med teksten "Input not supported", bortset fra enkelte sekvenser af opstarten, samt jeg kan se bios hvis jeg skal ind i den. Ellers forsvinder denne irriterende boks ført når jeg er ved windows logon, kan ikke engang se windows opstarts logo??!??!
Men da jeg kører med tv-out kan jeg sagtens se alt dette hvis jeg tænder for mit tv??
Dette er meget underligt, og aner ikke hvordan jeg kan lave det om? burde være tv´et der ikke viste noget inden windows, altså omvendt?
Selv efter en formatering af computer, virker det stadig ikke? var nød til at sætte min bros gfx kort i for at kunne se windows installations skærm?
Med alle andre grafikkort end mit er der altså ingen problemer, med at vise boot sekvensen.
Håber virkelig i kan hjælpe, aner på ingen måde hvad jeg skal gøre, og har prøvet alt. Har de nyeste drivere, mit fladskærm er primær skærm, mit tv er sekundær skærm.
Begge dele virker i windows, men kan som sagt kun se opstart på tv, eller med andet grafikkort.
På forhånd tak for hjælpen
Mvh. Andreas