#1, hvad snakker du om? Det er BH-5 moduler, han har haft til at køre 302 Mhz ved 2-2-2-5 ifølge hans profil. Og han kører dem jo 1:1, så der er vist ikke meget at hente der... ;)
Det lyder vildt, når jeg får 35s med min FX53 uden oc :P
Men Dothan, det er da dem som sidder i bærbare? Så han har vel bare smidt sådan en transformer ting på sit bundkort, således han kan bruge den, og så bare overclocket?
:i Hvorfor folder den fyr ikke for overclocking.dk :i Der må kunne foldes et 600 p. wu i døgnet på sådan en svend. :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e :e René
Fatter skam godt hvad der står i den, imponerende, signatur, lg kan godt se at han har haft et gang BH5 moduler oppe på 302mhz (og i dette tilfælde er hans FSB "kun" på 265mhz)
Det jeg ikke forstår er denne sætning: 備考: 1:1 200MHz起動、室温17℃
Jaaaah - den er hurtig til SuperPI og visse spil, men så kan den Dothan vidst heller ikke meget mere ud over at bruge ufattelig lidt strøm ved de "ekstreme" hastigheder.
Gid sådan en satan havde Hyper-Threading. Glæder mig så meget til Yonah kommer (dual core "Dothan") - så bliver det muligt at multi-thread smooth med disse herlige CPU'er :D
Den ville ingen fordel have af HT... Kig på dens arkitektur når du får tid ;)
- BTW.... På tide TAM kom igen ;) - Har sq ikke hørt noget fra ham siden P4 800QDR blev lanceret... - Så mangler vi lige Omega og så er de asiater 1337 igen ;)
Anyways - indtil jeg finder en mere grundig forklaring kan jeg sige at dothan er enormt bandtwidth afhængig, dens performance afhænger enormt meget af det.. - Mere end nogen anden cpu - og som du nok kan huske havde nordhytten ikke den fede bonus kontra presshot af HT da presshot havde større cache, men hvis dothan anvender den på en anden måde - gah venter til jeg finder en artikkel om det :)
Pemtium M can't use HT. The pipeline/ the way it excicutes insturctions wouldn't benefit. 64bit would be nice...on die memory controller would be nice aswell. dual channel...and why just a 200mhz FSB? Intel just debuted with 266mhz so why not go there clock the Dothan up to 2.4ghz or so, then AMD might take a bigger notice
jjcom
^^ En anden grund... - However er det rimlig længe siden jeg kiggede på deres arkitiktur og kan derfor ikke selv begrunde ret meget atm lige pt. :\