#14+15
Hmm, iflg. clockgen og diverse andre programmer holder min PCI-E port sig nu ganske låst til det jeg sætter den til... Om det så er 100 eller 125...
Nopes, sætter min computer op så jeg ikke laver for meget slidtage på spanden ;) - Først får vcore 1,8 og ram 3,2V - så kører jeg nedad og så optimere jeg efterfølgende timings og andet... - Dette gør jeg selvsagt kun på mine egne systemer :P - Dem jeg samler for folk overclockes ikke :P
- Endvidere kan du æde din hat på mit system yder godt overall :) - Er et GAMING-RIG :D - Og anvendes til Lan-party når muligheden byder sig :), og der kan jeg da ikke lade være med at prale over mine gamesettings da :P
Fandes til forskel på en 3,0 ghz P4 med FX5950XT eller hvad det nu hedder og så 1gb DDR400 3-4-4-8 ram ved 1024x768 high alt og ingen FSAA / AT... Til min med 1600x1200 4x AA (tempo, 8) 16x AT :) :)
Benchmark programmer er brugbare til at give en idé om protientialet computeren har... - Det skal dog ikke være nogen hemlighed at jeg også sætter lidt energi i hvis jeg får en høj nok score at presse presse presse den lidt højere op... :) - Da jeg synes det er sjov at sidde og lege med... - Har spurgt lidt om tweaking-råd... Men de fleste er selv-fund... :| - Og synes det er sjov at se hvordan man blot ved at have lidt føelse med computeren kan presse den :)
- 12k