Hvorfor er det hver gang at der bare nævnes ét eller andet med cpu sammenligninger, så skal det bare ende i noget der mest af alt minder om en cpu-religions-krig ?:( :l
Man kan mene om cpu'er og fabrikanter af disse hvad man vil, og vi har jo tydeligvis hver især vores favoritter af den ene eller den anden grund. Hvad den ene er bedre til en den anden (og omvendt) fremgår jo tydeligt af bl.a. det IMHO i øvrigt udemærkede sammenlignings-skema THG lige har lavet.
Jeg kan godt se at der er en del humor "mellem linjerne" i mange af indlæggene, og det er da -trods alt- rart at se. Men jeg må sige at der efterhånden er ved at komme for mange af denne slags svar/tråde til at overclocking.dk stadigvæk vil være et interessant sted at komme set med mine øjne.
Jeg har naturligvis ikke på nogen måde mere "ret" til at være her end nogen af jer andre, og jeg taler heller ikke for andre end mig selv. Alligevel har jeg en appel til jer allesammen:
Tag lige en dyb indånding og se på hvad det egentlig er I skriver før I poster, og tænk så på om I selv ville synes det var interessant at læse hvis det ikke var jer der havde skrevet det, og overvej hvor berigende det pågældende indlæg egentlig lige ville være for resten af communitiet her på overclocking.dk