Jeg vil have mig en barebone men ved ik hvilken jeg skal vælge. Jeg er også lidt i tvivl om hva cpu jeg skal have. Jeg er mest til intel men har ladet mig fortælle at til spil skulle amd være bedst. Denne maskine bliver udelukkende til spil da jeg har en p4 maskine til at stå til diverse andet. Noget af det jeg tænker på er en AMD 64 3400+ men det jo kun en 2.2 ghz hvor man kan få en p4 3.2 til ca samme pris. Hva vil i foreslå mig at købe.
okay, men nu har jeg kun beskæftiget mig med intel de sidste par år så hvordan en amd lige er i forhold til en intel er rimeligt svært for mig at vide. Grunden til at jeg nu overvejer amd´en er at jeg vil have en maskine der kører kanont til spil og ikk andet, men jeg ved ikk om amden er bedre end intel, eller det vil sige at ud fra det der er sagt tidligere kan jeg regne ud at amd er noget bedre til spil.
ok, et opsæt med en cpu(ved ikk hva for en endnu) et 6600 GT PciX, 1 gb ram og en 120 gb hdd, så burde det være en fin spillemaskine der kan trække det meste, men jeg står stadig med dilemmaet om hvilken barebone jeg skal købe
Shuttle XPC SN95G5V2. Vil også være en mulighed. Den er lidt billigere men er kvalitetsmæssig på højde med den jeg foreslå tidligere.... Men det kommer jo også an på hvad du kalder den dyre ende
Jeg er meget glad for at få nogen svar, men hvis der er en der kan finde en barebone billigere end shuttle vil jeg blive meget glad, har menlig selv ledt og kan ikk finde noget.