Godt - Så har jeg fået fjernet PSU-kassen og installeret radiatoren med de to papst blæsere.
Jeg må indrømme at det ser ret fedt ud.
Det var rimeligt besværligt at fjerne PSU-kassen, da den var popnittet fast, og jeg manglede det rigtige bor. Men med lidt snilde og lidt vold lykkedes det.
Jeg skruede herefter panelet og topdækslet af, samt den 80mm blæser der er på midten af kabinettet.
Herefter blev toppen beklædt med malertape, og der blev målt og tegnet op til hullet.
Jeg skar hullet med en stiksav med en god klinge, og det var totalt nemt.
Skruehullerne blev borede og alle grater blev fjernet.
Under hullet havde jeg sat en plastikpose fast til opsamling af spåner og metalstøv, så jeg kunne begrænse svineriet i kabinettet.
Med der blev stadig støvsuget godt!
Så blev radiatoren og de to blæsere skruet fast sammen med indbygningskittet.
Til sidst blev panelet og de andre ting sat på plads og jeg kunne tage et billede af det endelige resultat.
Men billederne kommer først når vandkølingen er færdig!
Nå ja. Jeg fik fat i ekspansionsbeholderen/luftudskilleren, og jeg fik afprøvet kølehovedet med en lignende pumpe, dog kun med ½ kapacitet. Det føltes dog som om at den effektivt kunne køle hvad som helst. Jeg blev ærligtalt ret imponeret.
Så jeg skilte kølehovedet ad - Bare af nysgerrighed.
Inde i Heatkiller er der skåret nogle mikrokanaler, ca 0,7 mm brede og meget dybe - nok 3 mm - Hvilket var overraskende da bundpladen kun er 4 mm! Altså ca 1 mm bundtykkelse!!!
Jeg håber jeg kan få samlet hele kølningen i morgen, og taget billeder heraf - Så kan vi jo se om det holder tæt :o
Jeg lover der kommer billeder - Bare rolig :e