#7 > Jeg er sådan en smule "handicappet" når det gælder vejledning på visse markeds segmenter.... :r ;)
Lige pt. følger jeg med spænding udviklingen indenfor DDR-2, for hastighederne kommer til at skyde i vejret meget snart... tror jeg. Og du kan være helt sikker på at du nok skal høre om de næste ram jeg køber, det kan dog godt være at der går et par måneder, for jeg er så småt ved at samle delene til mit næste større projekt. Det tager dog noget tid, dels fordi high-end grej er hundedyrt, og dels fordi nget af det jeg vil ha' bare ikke er på markedet endnu...
Mht. de PQI ram, så er prisen i alt fald helt ok, så hvis der ikke ligefrem ligger en masse negative erfaringer med dem rundt omkring på nettet, så er de sikkert helt fine og rigeligt tilstrækkelige. Jeg ville dog nok overveje om dem #2 anbefaler ikke er mindst lige så gode, og prisen ligeså. Personligt har jeg meget gode erfaringer med Kingston ram, og mindre gode med PQI, men taler vi specifikt om de ram blokke du søger og spørger om her, så har jeg ingen konkret viden om, eller erfaring med nogen af dem.