Overclocker
Tilføjet:
19-04-2005 17:08:22
Svar/Indlæg:
290/25
Efter at jeg fik mit system op at køre ( fredag d. 15/4 ) har jeg heletiden fået denne fejlmeddelse:
MACHINE_CHECK_EXEPTION
*** STOP: 0X0000009C ( 0X0000004, Osv. Osv.
Jeg oprettede derefter et emne herinde, og efter en rum tid ( 2 dage ) tog jeg egen hånd om problemet. Jeg ville finde ud af hvorfor, at min computer crasher , når den bare står og laver ingen ting eller hvis jeg f.eks. skal loade ting og sager.. Jeg har så læst en del tysk, på AMD.de for at egentlig at finde ud af hva det var der skyltes, mine crashes ( mange! )....
Til sidst kom jeg så til at det simpelthen, var den IDE driver, som følger med på en cd til ens NF4 bundbræt, (i mit tilfælde et DFI Lanparty SLI-DR :00 ) ...
Jeg har faktisk formateret min comp 2 gange fordi jeg ikke kunne finde ud af det... og har også kørt memtest, uden at finde fejl... Derfor kan jeg nu konkludere, at det der har været skyld i mine crashes er altså den IDE driver, som fulgte med..
Driveren kan uinstalleres ved klikke Start -> kontrolpanel -> tilføj/fjern programmer -> NVIDIA Drivers -> Vælg så derefter at IDE driveren skal uinstalleres...
Jeg håber det kan hjælpe folk som har problemer med dette..!
- Husk! Dette sagtens ikke kan være svaret til jeres problemer!