Hvis du kan få fat i én af de nyere Shuttle modeller med 350W psu, så skulle du være kørende.
Nu har jeg selv lige købt en SB81P med 915 chipset til DDR ram (fordi jeg havde 1 GB Ballistix liggende i overskud) og med pci-e
Jeg har smidt et X800Xl kort i den, og kører samtidigt min P4 640 (3.2) @ 4.1 Ghz til hverdag uden at den larmer på blæserne overhovedet, og uden at den throttler. Jeg kan endda snildt clocke mere, cpu'en klarer snildt 4.2+ på luftkøleren, men der er ingen hverken pci eller pci-e låse på bundkortet, så bundkortet vil ikke clocke mere end til 260 Mhz. Men psu'en er utrolig. Har testet med dual prime plus 3dmark @ 1600x1200 max detail, og 121V ligger på 11.96V idle og 11.98V load, 5V på 5.06V både idle og load, målt med multimeter. Så det er en rigtig sej lille psu der er i de nye Shuttle modeller. Og så larmer den heller ikke ret meget pga. det nye airflow layout, som nærmest minder om BTX specs, med cpu kølingen totalt afskærmet fra resten af kabinettet... og så er der plads til 3 harddiske, hvis man kan undvære diskettedrevet...
Så en Shuttle P model, hvis man kan li' designet... Jeg er personligt helt vild med det :e