Superbruger
Tilføjet:
19-04-2005 22:15:36
Svar/Indlæg:
507/113
Jeg sidder og er ved at få mit nye DFI nF4 SLI-D + Asus X800XL setup til at køre. Jeg har bare et mindre problem. Jeg har ikke installeret gfx driverne fra CD´en, da jeg godt vil have de nyeste drivere. Jeg har så installeret de nyeste ATI drivere, og genstarter så computeren. Den siger så ved opstart at den har fundet ukendt hardware, og når jeg ser under egenskaber, kan jeg se det relaterer til X800 kortet. Jeg smider så CD´en i, for at se hvilke drivere den eventuelt mangler, men hver gang jeg smider Asus CD´en i, så fryser computeren, og genstarter efter ganske kort tid. Det skal lige siges at der IKKE er problemer med andre CD´er. Det er KUN Asus CD´en som skaber problemet.
Er der nogen mulighed for at finde ud af hvilke drivere det er grafikkortet mangler, så man eventuelt kunne hente dem på nettet istedet for ?? Jeg kunne forestille mig at der er tale om nogen WDM drivere, da kortet er med TV-out/Video-in. Men nu er det godt nok 2 ukendte enheder på kortet, som den er ude efter, så jeg ander det faktisk ikke. Håber det er nogen som kan hjælpe ??