En del board's har jo problemer ved at køre over 250 1:1, jeg ved ikke engang hvor mange intel board der kan det....
Jeg er sikker på at det ikke er rammene der begrænser det i al fald...
Mht. til overclocking-delen, synes jeg at den er meget tynd, også det faktum, at volt til ramme'ne bare er sat til auto....
Jeg synes også der skulle være testet hvor langt de går med 2-2-2-5 1T, og der skulle også være testet ved 3-4-4-8, får at se hvor langt de kunne komme op....
Det, at volt bare er sat til auto betyder riiimelig meget... Det kunne godt være der kunne presses 10-15mhZ eller msåke mere ud af dem men de rette justeringer....
Lidt tynd test, da der jo ikke er det ville i at bevise at ram man køber lever op til specifikationerne, som du jo selvfølgelig brude...
Synes også det er åndsvagt at det trækker ned at der er HS på... Det er dårligere at ha HS på, end at der ikke er nogen monteret... Varmer har meget sværere ved at komme væk fra ramme,ne så synes sq det er posotivt, at der ikke er nogen HD monteret... Det er jo bare lir, og hvis man vil oc, og det meget, så kommer man ingen vejne med HS på hvis man skal få rammene til at yde optimalt...