ja, og der kommer den bare til at "tryk på en tast for at loade fra cd_ _ _" som normalt. men den msg er lige inden fejlen. så når jeg trykker kommer den der fejl efter :(
har ikk sata disk, min ven samlede den og satte mine diske i RAID porten, det ku den vidst ikk li' og nu dur det ikke :( når han satte den op i normal HDD port.
Sikre dig at computeren virker hardwaremæssigt før du installerer Windows, så undgår du de fejlmuligheder det kan skabe.
Slet eller formater din Harddisk og sæt BIOS til at starte på Floppy Disk. Download Windows Me Bootdisk til floppy diskette fra www.bootdisk.com og start din maskine op med den i. Vælg minimal boot og hvis din maskine virker hardwaremæssigt står markøren og blinker efter A:\>
Hvis den ikke virker, ja så har du en hardwarefejl. Det kan være ram, cpu, mobo eller HDen. Start fra en ende og skift en af gangen.
Hvis du ikke har hardwarefejl, så et det en rigtig god ide, at lowlevelformatere harddisken - altså bringe harddisken tilbage til den tilstand som da den kom fra fabrikken. Sandsynligheden for at den er inficeret med noget snavs er rigtig stor. Lowlevelformateringsprogrmammet kan downloades fra de forskellige producenthjemmesider. Efter lowlevelformateringen, formater og installer styresystem.