Det er i det hele taget en interessant statistik. Spørgsmålet er så om den i det hele taget er representativ, men i store træk er den vel nok rimeligt statistisk "sikker".
Der er dog nogle enkelte spøjse ting, som f.eks. 187+ AMD cpu'er over 3.7 Ghz..... ikke et stort problem isoleret set, men det stiller nogle spørgsmål ved "troværdigheden" IMO.
Men ok, omkring grafikkort og cpu fabrikant er det interressant at se at det trods alt er så lige. Personoligt har jeg været Nvidia-mand lige fra mit første Diamond Viper V330 (riva 128) indtil ATI lancerede 9700PRO kortet. Herefter har jeg kun haft et enkelt 6800GT (@ Ultra + speed), men ellers må jeg indrømme at det udelukkende har stået på ATI siden 9700 tiden. Jeg ved ikke, det er ligesom om man vænner sig til hvordan den ene fabrikants drivere mm virker, og at det faktisk kræver noget af en omstilling at gå fra den ene fabrikant til den anden.
Jeg skiftede f.eks. selv kun til ATI fordi mit Nvidia GF4 Ti4600 bare ikke kunne klare at spille med den grad af AA og AF jeg gerne ville, mens 9700PRO kortet kørte det som en drøm. Så når så mange bliver ved med at hænge ved Nvidia kort tror jeg det hænger meget sammen med at HL1/CS kørte bedst på Nvidia kort, og dem der har Nvidia kort så bare holder sig til det de kender.
I øvrigt er det også min erfaring at HL2 kører glimrende på Nvidia 6800 serien, ligesom Doom 3 kører fint på x800 kortene.
Den eneste konklusion der IMO er ved denne "survey" er at det er spild af penge for grafikkort producenterne at smide SÅ mange penge i spiludvikling til deres specifikke hardware, for folk køber sq alligevel hvad der passer dem af grafikkort.... :e