nogle der kan forklare hvorfor jeg ikke kan genstarte min com??? den vil ikke boote når man genstarter. Så man er nødt til at tage strømmen men så starter den helt topdollar
Grunden er højst sandsynligt en software relateret hardwarefejl, der kan være opstået pga en driver konflikt. F.eks. hvis driverne til USB version 2.0 er installeret 2 gange, sker der uforudsete ting og sager.
Det kan også være noget installeret software der konflikter med den oprindelige installation.
Prøv at lægge hovedet i blød og husk hvornår maskinen sidst virkede og hvad du gjorde efterfølgende.
den skal da vel kunne genstarte uden at jeg skal oc på noget som helst?? Det virker da ikke logisk og skal ikke have rørt ved det endnu inden jeg kender mere til det. min gamle mobo døde da jeg skulle skifte ram så mener at jeg er uheldig med det
Det er Mobo der styrer genstartsfunktionen, så afinstaler dine Mobo driver. Sluk maskine, start op igen med Mobo driver cd (når Windows finder "nye" endheder leder den efter driver til dem), instaler driverne igen og genstart.