Elitebruger
Tilføjet:
23-04-2005 19:20:46
Svar/Indlæg:
1762/50
Hej Tweakere!
Jeg har lige et spørgsmål angående køb af ny PSU...
Jeg modtog min nye NorthQ 4775-400 og oplevede en irreterene hyletone (har været oppe før) fra den. Derfor har jeg besluttet mig for at sende den tilbage og købe min en anden...
Jeg har lige siden udgivelsen slikket mig om munden bare ved tanken/ synet af en OCZ ModStream 450Watt. og tror at den er næst på min indkøbsliste. Jeg fandt den på Edbpriser.dk og så for det første den koster mellem 8-900,- også er den ingen gang på lager nogen steder i Danmark?
Derfor kiggede jeg udenlands :e
I tyskland er den dog på lager Flere steder, men med fragt kommer den til at koste Nogleunde hva' den gør i Danmark.
Hva' så med over atlanten ?:(
Jeg fandt den så igen på newegg.com, der er den også på lager og til den fantaskiske pris af lige under 500,-
Jeg blev så lidt i tvil da jeg lige kom i tanke om at de bruger 115V og ikke 230V som i Danmark? På billederne Står der AV Input: 95~132Vac / 190~264Vac og den registreres på OCZ's hjemmeside som international og der findes nemlig også en der KUN Bruger 230V?
Mit spørgsmål er så: Kan jeg bare bestille den fra newegg.com, modtage den i DK til den forventede pris af de 5-600,- og samtidig fungere i Mit system?
Der er nemlig en lille rød "knap" på den og det ser ud til at men bare kan regulere den fra 115V til 230V?
"Puuuhaaa, noget af en Roman"
Håber at nogle kan hjælpe!
mvh. Overbuary! 8)