#2...
Har jeg ;) - Og en del andre herinde fra...
OS'et er ikke fuldendt... Men nu hvor det bliver frigivet på alle verdens markeder burde MS snart få gang i den lille globe i sysbar... AUTOUPDATE :) - Normalt er det irriterende,, men glæder mig til det kommer... Der er en smule bugs, de fleste er dog fixet men nogle måtte jeg bruge lidt tid på at få fixet... :| - F.eks chokede det underligt med at lukke exploreres på et tidspunkt (i starten)... - Det som alle HT-elskere mener er symbolet på AMD :P
Det som irritere mig mest at den ikke vil køre er ITH doctor eller hva det nu hedder... DFI's hardware monitoring... - Gidder ikke bruge andre tungere programmer da jeg vil have alllll kraften ud af cpu... - Men vil meeeget gerne have min chipset blæser ned på 3400 rpm igen.. :\
Mvh. 12k
Endvidere kan Aquamark3 ikke køre... - Har ikke testet med andet end bench endnu på main-compen som det er installeret på... - Den slags må vente til jeg har benched færdig - og har jeg ikke før efter et vgpu mod er fixet og jeg har ramt omkring 17000 i 03 :P - hænger ved 15400 uden mod :\