Hjælp - pr0n stuff...

Diverse d.  25. april. 2005, skrevet af S. Mortensen
Vist: 269 gange.

S.

Overclocker
Tilføjet:
25-04-2005 18:21:15
Svar/Indlæg:
3/1
... Jeg har så været i byen imens ham jeg deler lejlighed med, har haft en klassekammerat på besøg, som har brugt min spand..
Da jeg kommer hjem ser jeg at der ligger diverse automatisk installerede programmer som nok højest sandsynligt kommer fra diverse sex-sites. (han har nok været så dum at trykke "Ja" til at acceptere alt muligt skrammel, i ved vel hvilke jeg mener..)
Nå, men jeg åbner joblisten og ser om der er nogle underlige ting der ikke burde være der, og finder ud af at der er en proces der kører, som skifter navn hver gang jeg afslutter processen og starter en ny (med nyt navn selvfølgelig. Den ligger i min system32 mappe hver gang.)

Jeg har prøvet at køre Ad-Aware og Norton Anti-virus, det hjælper bare ikke rigtig noget.

Et andet problem der også er kommet siden, er at den åbner Internet sites uvilkårligt, de kommer ca. hvert 5-10. minut. En af de sider der åbner er: http://www.9ringtone.com/dk/in...

Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, og det er ved at pisse mig godt af, så håber der en nogen der kan hjælpe mig :|

Skriv hvis i mangler info ;)

På forhånd tak!

-Steffan

jacobsen

Superbruger
Tilføjet:
25-04-2005 19:24:22
Svar/Indlæg:
199/62
Lyder som noget der skal formateres :l

S.

Overclocker
Tilføjet:
25-04-2005 19:35:37
Svar/Indlæg:
3/1
Iiih... gider ikke til at formatere igen :(

Tonnilerche

Elitebruger
Tilføjet:
25-04-2005 22:57:35
Svar/Indlæg:
6052/189
at hente:

Ad-Aware SE ( den er bedre end almindelig Ad-Aware )

Spybot Search & Destroy

Microsoft Antispyware

Og så smid password på din spand indtil din roommate fatter at tage ansvar for hvad hans venner laver.

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
25-04-2005 23:56:48
Svar/Indlæg:
14079/622
Sikke en god ven..:00

Men #3 har sagt det der skal siges..:)
Ellers er der kun 1 løsning: format c: :l

1_2_know

Elitebruger
Tilføjet:
26-04-2005 00:11:34
Svar/Indlæg:
3169/185
Hav altid bios on-boot password på compen :|...

Du kan installere en masse lort som kan fjerne det men... Du får aldrig din computer til at køre som den skal før du har formateret.. :\

- Ydelsen bliver reduceret af den slags "sjov"....

- 12k

Crdrive

Overclocker
Tilføjet:
26-04-2005 08:33:43
Svar/Indlæg:
8/0
Når du har hentet de programmer som #3 anbefaler, slå Systemgendannelse fra og fjern så de uønskede programmer fra Windows Jobliste - programmer og processer.

Start de spyware programmer og læg så mærke til hvad og ikke mindst hvor de uønskede programmer er placeret på harddisken.

Når spyware programmerne er færdige, kontroler om de faktisk har fjernet de programmer og folder som du noterede dig foroven - ellers slet dem selv.

Kør regedit og tag backup ved: Filer/Eksporter og indtast år-mdr-dato, eksporter alt og Enter.

Under
HKEY_CURRENT_USER\Software\ og KEY_LOCAL_MACHINE\Software\ finder eventuelt resterne af de programmer du registrede foroven - slet dem.

Under
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Currentversion\Run og Runonce
og
HKEY_Local_Machine\Software\Microsoft\Windows\Currentversion\Run, RunOnce og RunOnceEx
finde du de programmer som aktiveres ved opstart.
Fjern dem som du registrede foroven, luk maskinen ned, kryds finger og genstart.
Kør spywareprogrammerne igen og gentag processen indtil der ikke er mere tilbage.

Husk at slå Systemgendannelsen til, hvis det er noget du bruger.

Hvis det ikke virker, ja så må du starte forfra med en formatering af harddisken.

YourownMamma!

Superbruger
Tilføjet:
26-04-2005 12:55:28
Svar/Indlæg:
336/67
prøv også med Spy Sweeper, du kunne jo få en version af mig, cr**k!

Elminster.

Superbruger
Tilføjet:
26-04-2005 14:49:23
Svar/Indlæg:
1476/44
7#

Læs retnings linier..

S.

Overclocker
Tilføjet:
26-04-2005 15:15:30
Svar/Indlæg:
3/1
Tror det bliver en formatering så :l men må lige vente et par timer..

Har smidt pass på windows, det må være nok da han ikke kan have nogen anelse om hvad det kan være, og ikke er totalt geek og kan cracke lortet..

Anyways, tak for svarene!

Hehe forresten, hvem ændrede topic name på min tråd, jeg synes ikke jeg genkender jeg skrev pr0n :e

-Steffan

S.

Overclocker
Tilføjet:
26-04-2005 15:16:58
Svar/Indlæg:
3/1
Oh btw.. prøver sq lige de programmer du nævnte #3 ;)