Hej Ejer.
Jeg vil mene at du skulle gå videre i jacobs fodspor, og blive ved med at handle med "rigtig" vandkøling. Altså med messingstudser, 10-12mm pvc / silicone slange osv. Der er selvfølgelig push in markedet. Men pt. Vil jeg mene at Asetek har sat sig godt og grundigt på markedet verden over. Noget enhver dansker burde være stolt af :)
Nå. Anyways det skal jo nok være nogle produkter som de andre vandkølingssider i dk ikke sælger. Altså noget anderledes. Hvis du bare har de samme produkter som de andre, vil du ikke tjene kassen.
Som Pjerrot siger, så er pex markedet så godt som urørt. Det ser faktisk meget lækkert ud, de knækker ikke let. Problemet kan være selve forarbejdelsen af rørne, hvor de b.la. Skal varmes op og bøjes. Så skulle det være i de store størrelser som 10mm og 12mm. Min holdning er at man ikke skal have de tynde slanger som f.eks. Asetek.
Måske nogle "rør" som man kunne købe i forskellige buk. Så man f.eks. kunne købe et stykke bøjet kobberør så slangen ikke knækker imellem f.eks. gfx og cpu.
Men alt i alt går det ud på at du skal kunne videre give den gode support som Jacob har givet. Her til sidst har der selfølgelig været længere imellem svarene fra Jacob, samt at produkt lageret er blevet væsentligt reduceret. Men hvis du kan følge i hans fodspor, hurtig support, hurtigt sendte varer, stort og bredt varelager, samt anderledes varer. Så vil du hurtigt kunne sætte dig stabilt på markedet. Men deri kræver det også, at du kan lægge tid og smerte i, at få det til at fungere. Finde nye anderledes og spændende produkter, samt en hurtig og velfungerende pakkeservice.
Studiedata som du nok kender, har på det sidste virkelig reduceret deres varelager. De har faktisk ikke engang et kit til radiatorene. Der er ikke et eneste sted i hele danmark hvor de har et indbygningskit til aquacomputer radiatore tilsalg. Hvilket jeg mener er et stort problem.
Mvh.