God artikel, ville dog aldrig røre en zepti igen. Ikke på grund af computeren, de er skam gode nok, men pågrund af deres rma/service.
Havde i 2004 købt en Zepto 2125. Efter nogle måneder gik grafikkortet i stykker, desuden var en af skruerne der holdt bagsiden af skærmen fast, knækket, (dvs plastiket rundt om skruen).
Fint de er kendte det og den blev sendt til rma via forretningen den blev købt i. Skal lige nævnes, da vi afleverede den sagde ekspedienten; uhh den bliver nok svær. de er rimlig bøvlede at have med at gøre.
Efter 1 måneds tid (!!!) kom der et brev om at nu var den klar til afhentning. Grafikkortet var lavet, men ikke låget.. JAMEN. Så den blev sendt ind igen, og over en række telefonsamtaler hvor de brokkede sig ver at det ikke var deres skyld, gik de endelig med til at lave den. så gik der endnu 3uger 1 måneds tid, og jeg kunne atter hente den. Jow jow, låget var fikset MEN denne gang var der istedet en stor fed ridse hen over låget (hmmm pest eller kolera). Endnu en gang blev den sendt tilbage, efter en lang række telefon samtaler. De ville endda have have os til at gå uden om forretningen, og vi så selv skulle sende den!! Det ligner satme da ikke noget, da det så er os der hænger på evt fragt skader. Dårlig forsøg i at senere kunne tørre den af på kunden, Zepto!!! Så havde vi fået nok. Syns selv vi havde været utrolig tålmodige. Efter en smule beklagelser gik butikken med til at give mig mine 13.000kr tilbage som maskinen kostede. Forretningen (vil hellere sige en af danmarks store kæder, undlader navnet da de ikke havde noget med den dårlige service at gøre) ville derefter heller ikke have noget med Zepto at gøre.
Ny hurtigere zepto? Nej tak!!!