PRE-VIEW af EMPIRE.

Litteratur d.  27. april. 2005, skrevet af The Boss
Vist: 2310 gange.

The
 
Chefredaktør
Tilføjet:
27-04-2005 19:28:48
Svar/Indlæg:
4741/1690
Nyt Dansk distributør indtager Danmark med de helt specielle Empire højtaler.

Link til litteratur: http://www.overclocking.dk/lit...
Coctail
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-04-2005 18:36:34
Svar/Indlæg:
2353/24
er h-t.com nu begyndt at lave preview artikler om kommende tests? eller er det kun et enkelt stående tilfælde? og hvis det er det, hvad er så grunden til det.

Grunden til jeg spørger er at jeg er bekymret for om hardware-test.com forbliver neutral i test af produktet (det vil være katastrofalt hvis h-t.com ikke forbliver neutral, ligesom et andet dansk site ikke længere er..). Personligt vil jeg mene at en nyhed vil være nok i et tilfælde som dette.





The
 
Chefredaktør
Tilføjet:
28-04-2005 23:31:39
Svar/Indlæg:
4741/1690
Vi har tidligere lavet - og vil forsat ind imellem lave preview artikler af produkter som vi synes er helt specielle og rigtig spændende.

I dette tilfælde hvor der er tale om et helt nyt mærke i Danmark, synes vi at vi ville gøre lidt opmærksom på produktet - da der så også er tale om noget så uniq som en klasse A forstærker i rør, indbygget i en højttaler, gjorde vi lidt ekstra ud af det.

Du kan være hel sikker på uvildigheden og at vi er neutrale i vore artikler - f.eks. så var det undertegnede som var til den korte gennemgang af Empire produkterne og det vil som sædvanlig med vores højttaler artikler, være Beavis der tester dem - og det er alene hans mening som vil komme til udtryk i artiklerne.

Jeg vil takke dig for at du har gjort dig dine tanker om dette med preview og uvildighed, så vi lige fik mulighed for at fortælle om hvordan vores artikler bliver til.


The Boss