#10 - #3 har så ikke skrevet ret meget om oc... :00
<i>Ehm, mange oplever at kortet ikke vil boote efter de har flashet og derefter ikke kan få det byttet :| - Eller nogle gør... og 3000 er jo en del penge... </i>
At kortet ikke virker når man booter efter flash, har jeg hverken oplevet eller hørt om, medmindre det er en spade, som ikke har flashet med den rigtige bios. Henført til hvad jeg sagde før, er det jo et spørgsmål om at starte blødt ud, og flasher man PCI-E bios på et AGP kort - som er de oftest sete fejlmuligheder - så er det tegn på at man ikke aner en skid om hvad man laver, og så skal man sq lade være. Det er ihvertfald hverken statistisk brugbart eller basis for rådgivning af andre.
<i>Et x800XL er et godt kort ja, men det kan ikke x850XT speeds... Måske hvis du putter DI eller cascader på... Men ikke med luft eller vand uden mods... :|</i>
Jeg ville ønske at du gad læse hvad folk skriver. Jeg siger "næsten"... :00 Desuden er de 16 pipes uendeligt meget mere værd end antallet af MHz - specielt set i lyset af at X800XL er nede i MEGET overkommelige priser..
<i>- Egne efferinger tildels... Oplevede nemlig at købe et kort der ikke kunne flashes.. 9800SE... - Ikke det fedeste... - Dog virkede det fint som 9800SE kort... </i>
Egne erfaringer??? Sidder du og siger at du råder #0 på basis af et 1½ år gammelt grafikkort???? Hvad er det lige folk kan bruge det til? Af en person som påstår at være så alvidende i OC verdenen som dig, er det godt nok en sær fremgangsmåde du bruger lige nu.
<i>At pro kan løbe XT / XTPE mindes jeg ikke at benægte... - men flash delen kan slå fejl..
- Dog mindes jeg ikke at have set et x800PRO eller x800XL der løber f.eks 750mhz på core... - Bare giv mig URL hvis du har set sådanne...</i>
Flash-delen slår fejl hvis man dummer sig og ikke eliminerer sine fejlmuligheder. Men igen er jeg uforstående overfor hvordan du kan sidde og gætte på den slags, når du aldrig har prøvet selv. ?:( ?:(
De 750MHz ved jeg så heller ikke lige hvor du får fra... :00