Det er mega skod med de bot som er over alt, det er mega prove at man ikke bare kan spille spillet som det er, og så de der tekst bot der kommer hele tiden, de er da til at få et føl af :x
Spiller ikke mere.. :) Stoppede efter der blev masse duped diverse items... - Rimlig nedern eftersom jeg lige dagen før det skete havde tradet 1 unid WF + 1 cons ring (kostede også en unid WF) for sådan en ring, dagen efter kostede de mindre end en skod item :\
... Og så mistede jeg en arcaines valor eller hvad den hed... Med +2 barb +2 amazon +2 sorc.. :\ - I et tradehack... :\
Endvidere mistede jeg også buriza armor da jeg ikke vidste man skulle lade den mule for efterfølgende at samle den op og smide den i kisten før den blev på ens account... Pænt provo... Havde lige lavet den syge amazon :(
Diablo er noget særligt... Det tager møg lang tid... Og gidder ikke bruge den tid på det :)
- CS og alle andre spil kunne jeg ikke drømme om at cheate i... Selvom jeg bliver anklaget for cheat @ CS ofte til lan :P *på trods af jeg spiller afhelvedes til efter jeg stoppede med at spille seriøst halvt inde i første g*
12k.. det er simpelthen ikke acceptabelt.. hvorfor spille et spil man snyder i? så går det sjove sq da af det. Så kan man lige så godt lade være med at spille. Det er folk som dig der gør sådanne spil uintrasante på battle.net.
syntes du skulle skamme dig.. FY :p
(http:/piv.pivpiv.dk) passer på dig når du snyder.. FØJ