ARGH
2 ting..
1. Ja, jeg er mega ATI-fanboy :D - Folk på siden tror jeg er AMD fanboy men nænej... ATI all the way herfra... :D
Jeg påpegede netop at kun et x800XL i verden kommer over et stock x850XT... - Så tror sq næppe de ligger ret tæt på hinanden...
Mener et x800XL ved stock levere under 5000 i 05... - et godt stykke under faktisk, men er ikke helt sikker...
Det er ikke inærheden af x850XT... Er ikke ringe, men er heller ikke toppen !
Og ang. pris..
Tja, måske er x800XL lidt bedre til pengene... - Det koster 2400 eller sårn og levere omkring 70% hastighed af et x850XT som koster 3550 eller sårn... - Så lidt bedre til prisen er det vel.. - men ikke noget at råbe hurra for... Endvidere er de fleste x850XT kølere noget mere lydløse end dem på x800XL, ikke at det rør mig da jeg alligevel anvender vand :D
- 12k
PS: Charlie mig her og charlie mig der - han er captain på XS.org's 3D-team, mon ikke han har lidt tjek på at optimere kortene til benchmark??
- Til slut... ATI ATI ATI :P - Håber på det RD480 eller hva bundkort chipsettet giver mulighed for som iflg. en del sider at kombinere x800 PCI-E, x850XT, PCI-E osv. med et R520 kort :D - DAMN en ydelse... - Hvis det sker kan jeg se mit rig med et R520+R480 i sig, gaaah YDELSE :D