nej det er ikke et særligt "ONDT" spil....... det er lige nu sid meiers: pirates.... ike noget der kræver det helt vilde.....
jeg har også prøvet at skrue ned for detaljerne, men jeg syntes ikke at "hakkeriet" bliver bedre..... billedet bliver bare lidt dårligere....
jeg har den nyeste driver fra NVIDIA.com...... så vidt jeg ved..... den skulle være nyere end den jeg fik med til installations CD´en fra forhandleren....
jeg vil sige at det hakker i den grad, så jeg bliver irriteret... fx.. sejler mit skib ikke særligt hurtigt ligepludselig, selvom der står at vinden er til det (he He)
ja, jeg HAR overvejet flere ram, men det BURDE da kunne køre fint nok, medmindre jeg kører DOOM i højeste opløsning... burde det ikke?
jeg prøver at låne battle for middelearth af en kammerat på et tidspunkt.... det kræver jo lidt mere, og så kan jeg se hvordan det går, det KAN jo være spillet...
hvis det kan bruges til noget, så fik jeg en score på: 6846 i 3Dmark 03.... er det ikke ok? da jeg sammenlignede på nettet, lå mit kort da bedre end de fleste radeon 9800 ´er...... underligt at det ikke vil køre ordentligt... ?:(