Harddisk problem

Diverse d.  02. maj. 2005, skrevet af Sønne
Vist: 184 gange.

Sønne
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-05-2005 21:40:27
Svar/Indlæg:
2263/135
Hejsi

Jeg har det lille problem at jeg har for et stykke tid siden købt en "åbenbart" defekt HD. Jeg fandt så ud af i går at der er Garanti til på Fredag.
MEN jeg ved ikke hvilken butik den er købt i og jeg kan heller ikke få fat i personen som jeg har købt den. Det ville faktisk være lidt lettere hvis man kunne se flere end de sidste 25 indlæg i ens community. Men jeg aner ikke hvad jeg skal gøre.

Skal jeg sende den over til England hos Maxtor som det nu er sådan en????

Håber på lidt hurtig respons da jeg ikke har så meget tid til at finde ud af hvad jeg skal gøre. :(

Lynge
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-05-2005 21:44:49
Svar/Indlæg:
485/57
kan du ikke søge efter den salgstråd? Søg evt efter disknavnet eller prisen



]Runner[
 
Overclocker
Tilføjet:
02-05-2005 21:45:27
Svar/Indlæg:
100/1
hvis du vil sende den til england, så skriv (email) til dem først ... og få lavet en RMA... ellers kan du ende med en dum regning :l



Sønne
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-05-2005 22:06:11
Svar/Indlæg:
2263/135
Jeg ved om jeg skal søge på mit eget navn el hvad..??

Jeg har prøvet at lave en RMA på deres hjemmeside og jeg syntes at det er meget uoverskueligt....



Walenad
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-05-2005 22:39:20
Svar/Indlæg:
1906/25
Det er meget nemt med en RMA hos maxtor.

Du har 2 valg.

Har du kreditkort, kan du få sendt den nye disk FØR du sender den gamle, har du ikke kreditkkort, skal du sende din disk først.

Har lige gjort det selv, og den kom i løbet af 3-4 dage.



Sønne
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-05-2005 06:11:43
Svar/Indlæg:
2263/135
Ja jeg har kreditkort, men ikke visakort?

Danelaw hvordan skal jeg gøre?????? Er i meget tidsnød hvis jeg skal nå det inden Garantien udløber. Har du et link el noget????