Check lige om det pågældende bundkort du har tænkt dig at købe også kan låse multiplieren på de "små" prescott'er på 3.0 og 3.2 Ghz.
På mit bundkort (Shuttle med 915 chipset) kan jeg f.eks. låse multiplier til 14x, men det virker bare ikke på min 640 (3.2 Ghz), men jeg ved at det virker på f.eks. 650 og 660. Det er meget muligt at det virker fint på 925XE bundkortene fra Asus og Abit.
Jeg ville personligt nok vælge et 955x eller Nforce 4 intel Ed. bundkort, da begge dele meget snart rammer markedet. Så har du både mulighed for at benytte dualcore cpu'er og SLI i fremtiden. Rygterne siger endda at 955X (hvis ellers udstyret med 2 stk (16x + 4x) pci-e slots både kommer til at virke med Nvidia SLI og ATI multi GPU, lige pt venter jeg bare på at få det bekræftet.
Hvis det skal være 925XE er både Asus og Abit's high-end løsninger gode for langt over 300 Mhz fsb stabilt oc, mindst en 340 Mhz fsb. Og meget længere kommer du nok alligevel ikke med mindre du skal ha noget cascade køling på cpu'en ;)