aaah ford mondeo v6 3.0 - lækker bil bare så i ved det.. ellers brug lige google og find nogle tests af denne bil med nogen der kan køre en bil som den skal køres... tror nok i siger "woouw ford er nice nok så.." ;)
eller hva med ford's egne v8 motorer?? guf for selv en noobie@biler
ja ford og chevy er sq de eneste der kan lave en ordentlig V8 :p men ellers kører ford af lort.. den første jeg havde.. der sagde motoren go'nat.. den anden.. der fuckede koblingen totalt.. den tredje gik der ild i :l gjorde der iøvrigt også med den første.. men det var mere pga af et par liter benzin og en tændstik :p hva ka jeg sige? jeg er og bliver særdeles destruktiv :e ;)
hehe ford på engelsk : Fucked Or Repaired Daily fiat : Fix It Again Toni honda : Hold Om Nosserne Damerne Angriber AJS (engelsk MC) : Alle Jernhanlderes Skræk NSU : Nosserne Stikker Ud
Ford= fejl og rustangreb dagligt. bare spørg en ford focus eller mondeo ejer!! :x efter otte år kunne min bror ikke engang sælge hans mondeo til jernhandleren der var kun materiale til eengangskrus og viskestykker tilbage i den :e
#23 uhh! nu skal du ik starte på det mustang pjat igen :p gt40 er 1000 gange federe end mustang ;) og selfølgelig sværver til til corvette.. det er jo verdens fedeste bil :e
her er en med ford færdig og røvsyg drøm og en med kia K. klamt irreterende affald og så lige en med amd afsindig mega dejlig en mere med amd alletiders møgdingenot og så lige en mere med amd alle mænd dusker