nu har jeg fået den sat på og den ligger på 33 grader inde i windows og 45 grader når jeg spiller men når jeg oc. den lagger det lidt når jeg spiller hvad mon der kan være galt den står på 535 core og 1135 ram. jeg ved at det ikke er varme probs :e
nu lagger det ikke mere og den køre 550 core og 1080 men den går ud af 3dmark05 når den står på de oc. men hvis jeg teste med 3dmark03 går den ikke ud af det og det gør den heller ikke med en counter strike source video stræs test. hvad er der galt :e
#17 prøv at læs en guide om overclocking du virker som om du har brug for lidt Noob hjælp... at overclocke er tålmodigheds og tids krævende det kræver at du sætter dig 110% ind i tingende og li så stille og roligt sidde og nusser om det... (altså ikke bare fyrre op men tester igennem) det er nogle af grund reglerne... læs mere i nogle af de guides der er om det.
nu skal du høre her jeg har læst mange guide eller hvad der nu hedder og jeg kan godt finde ud af oc. og jeg tester hver gang jeg sætter enden core eller ram 5mhz og det ser ud til mit gfx har nået gransen :e
nu har jeg fundet problemet det er min cpu den var ustabil så jeg clockede den lidt ned og så har jeg fået core op på 580 og ram på 1120 men nu tror jeg også at det har nået grensen :e