Nu siger #25 Twilight Flame og jeg synes også selv det er klart det fedeste multiplayer map og jeg har på fornemmelse, at mange af jer andre også spiller det.
Jeg har undersøgt denne sag MEGET nøje, da jeg selv synes C&C Generals ZH er et alt for fedt spil og er kommet til denne konklusion:
Lag eller hak opstår pga. det map man spiller, nogle gør det, nogle gør det ikke. Twilight Flame gør og jeg HADER det!!! men sådan er livet bare og EA gider åbenbart ikke gøre noget ved det.
Mener også Destruction Station er et af de maps...
På næsten alle andre maps oplever jeg aldrig samme slag lag, men det kan hænde, at der opstår et lille hak, hvis Windows f.eks. har et eller andet at tænke over i baggrunden (lidt lissom når der skal loades en texture i et FPS spil - altså småting).
Det er muligt i andre har oplevet lag ved andre ting, men mappet er en HELT klar vinder. Jeg kan spille mod en enkelt AI på Twiligt Flame og det hakker/lagger for sindssygt, men spiller jeg mod 7 AI på et andet map kører det præcis som det skal.
Der er dog kun et tidspunkt det kører ultraflydende (det jeg kalder 100FPS og derover) og det er når man har smadret alt og alle lige før man quitter mappet - ud over det, så ser det ud til at køre lidt ringe, ala 60FPS eller sådan noget.
Lamt, men sandt :(