#0 En ModStream 520 levere 28A på 12V og en 450 levere "kun" 26A.
PowerStream derimod, kan en 520 levere 33A, og en 600W levere 38A (18A + 20A) på 12V.
I en PowerStream kan ud som #1 skriver, regulere volt'en på de tra rails' uafhængigt, hvilket er en stor fordel for OC'ere/folk der belaster deres PSU til MAX load.
Skal du op at have 2*6800 i maskinen, og en 12V kompressor også, så vil jeg mene, at du enten skal have en 600W Powerstream, eller også skal du køre med 2 PSU'er.
Kender til to der lige har købt 600W Enermax, som ellers er kendt for at være kvali, men de har begge to brændt den af, inden for en uge, så dem vil jeg fraråde dig at købe det næste års tid.
Jeg har selv en ModStream 520, og det er ihvertfaldet ikke den der er den mest larmene komponent i min maskine! ;)
En 120mm blæser vil jo uvilkårligt larme mindre, end 1 eller 2 80mm gør, ved samme ydelse, så det skal du jo så overveje også.
#1 Det passer ikke. Det er Volt (Spænding) du kan regulere på de forskellige Rails, ikke amp'ne (Strøm). A er en størrelse for, hvor meget du belaster det pågældende rail med, ikke om det er stabilt. Du kan sammenligne Volt med tryk, og amperre med flow, hvis det giver dig et bedre billede af, hvordan det hænger sammen.